2 aprilie 2011

like a butterfly

Stii ce inseama sa renasti? Sa crezi ca devii alta persoana? Ma simt minunat! Datorita unor sfaturi, foarte bune, care au venit din inima. Ma simt cu totul alta persoana! Zambetul meu numai este doar o masca pentru a ascunde starea mea de nostalgie ci este acum portalul catre fericire!
Nu-mi inchipuiam ca toata puterea este in mainile mele, ca eu imi pot controla viata dupa bunul meu plac, ca eu trebuie sa detin controlul, ca eu trebuie sa-mi cladesc viata! Minunatia sta ascunsa in fiecare dintre noi, in prieteni, in lucruri marunte, in veselie, in tristete, in oameni.animale, sperante.Trebuie sa ne bucuram de viata! Una singura avem si noi, ca niste prosti ce suntem, nu stim sa ne bucuram de ea.Viata ne da foarte multe oportunitati asa ca just do it! :* Suntem asemenea unor larve..care evolueaza ...si care cresc , cresc, cresc atat din punct de vedere fizic cat si mintal!..si crestem pana la un moment dat cand realizam ca viata s-a sfarsit iar noi regretam ca nu ne-am bucurat la timp de ea...Cati dintre voi nu ar dori sa dea timpul inapoi? Cred ca foarte multi si-ar dori asta .Asa ca incetati sa mai fiti superficilai..traiti si simtiti tot ce va ofera viata! si bune si rele !

O zi minunata sa aveti, pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu