2 aprilie 2011

Deepside Deejays- Never Be Alone [2011] (Official)


Stii ce inseama sa renasti? Sa crezi ca devii alta persoana? Ma simt minunat! Datorita unor sfaturi, foarte bune, care au venit din inima. Ma simt cu totul alta persoana! Zambetul meu numai este doar o masca pentru a ascunde starea mea de nostalgie ci este acum portalul catre fericire!
Nu-mi inchipuiam ca toata puterea este in mainile mele, ca eu imi pot controla viata dupa bunul meu plac, ca eu trebuie sa detin controlul, ca eu trebuie sa-mi cladesc viata! Minunatia sta ascunsa in fiecare dintre noi, in prieteni, in lucruri marunte, in veselie, in tristete, in oameni.animale, sperante.Trebuie sa ne bucuram de viata! Una singura avem si noi, ca niste prosti ce suntem, nu stim sa ne bucuram de ea!
Aceasta melodie imi reaminteste ca niciodata nu voi fi sigura! O seara placuta si auditie placuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu