4 aprilie 2011

A.









Cand visul e viata si viata-i un vis

Nu poti sa vrei, nu poti sa simti

Alunec spre tinre

Nu vrei sa ma prinzi


Ce eden visez?

Ce culmi desenez?

In arcuiri usoare te pictez

Te conturez,,,


Ti-am desenat privirea

Am coborat apoi spre nas,

Obraji si m-am oprit


Aici vroiam s-ajung!

Uite minunea

Un zambet, farmec stralucit

Iar m-am oprit

Cat poate fi de straniu, de ciudat

Obrazul tau neasfaltat

Cuvant ciudat

Modern de altfel, special plasat

Doua gropite-am desenat

i-adevarat

intens

prelung

adanc

si infundat

Ras colorat,

Zgomot parfumat


Ma pierd

Ma intrerup, sunt multe

De-aratat, subliniat

Un caracter bine format

Chiar de-apreciat.


De-ar fi sa simti ce simt si eu

Ti-ar fi teama,

Sau poate , pe mine,

Un extaz ma va cuprinde


Nu-I bine caci deviez de la subiect

Nu mai exista tu ci eu

Sau noi

Ma pierd iar in idei

Si toateea astea mi se intampla mie

Atunci cand visu-I viata si viata e un vis !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu