28 iunie 2011

More and More

Nu am somn, nu pot dormi.De ce? PENTRU ca al meu gand zboara departe, la tine!Sangele-mi este pulsat repede prin vene.Este fierbinte, rosu ca o capsuna coapta si totusi diferit.Zici ca am alcool prin vene dar nu e asa.E fericire contopita cu sange! E fericirea zilelor de vara , langa tine!
E fericirea noptilor in care visez ca zbor alaturi de tine.Sunt multe cuvinte frumoase pe care nu vreau sa le spun aici! Vreau ca acelea sa fie stiute numai de tine, Iubitule.!
Faptul ca m-am indragostit ma face sa tremur.Ideea in sine ma face sa plutesc! Nici analgezicele nu au efectul asta, chiar daca nu stiu ce efect au ele, banuiesc insa, ca nici nu se compara cu asta!
Love me, si vei avea mai mult decat ce ai visat, vei avea ce ai visat + ce visez eu + ce visam impreuna :">.
Ma simt infranta de pripriile-mi sentimente .Acum ele ma domina ! Ele imi dicteaza pas cu pas ceea ce trebuie sa fac,ca tu sa te simti minunat!
Mai vreau .....more and more and more
More love..and more love
more happiness :x
more days with you
more and more every day :*















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu