17 iunie 2011

:*

Iubesc sa privesc natura,
Iubesc sa simt cum soarele ma rasfata in fiecare dimineata,
Si iubesc fiecare clipa pentru ca ma face fericita.
Slugarnice idei metamorfozate imi napadesc amintirile
Si tot ele ma chinuie,
Le place sa ma vada gemand
Dar nu de fiecare data de placere.
si pentru asta sunt datoare cu iubire.
Asa pot rasplati fiecare secunda de extaz
Si nu numai.
Iubesc ca esti langa mine
Iubesc ca iti treci mana prin parul meu blond
De fiecare data cand ma saruti apasat
Iubesc soaptele..
De ce? pentru ca ma fac sa tresar
Si pentru ca sunt rostite de tine, iubitule,
Iubesc firul de matase
Ce impanzeste imaginatia mea,
Iubesc rotocoalele de fum din jurul tau,
Iubesc buzele care-mi spun cat sunt de frumoasa
Si totusi nu e de ajuns.
Ma chinuie..ma tortureaza un gandac de miere
E dulce, si insetat dupa sangele meu!
Ma cheama catre lumea lui de basm
Dar nu ma duc.
Caci in odaia mea
Iubesc un chip
Mai dulce decat orice altceva
TE IUBESC PE TINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu