29 martie 2011

Dragul meu :*


Azi dimineata m-am trezit cu o durere mare de cap.M-am ridicat din pat si am luat o pastila, stiu ca nu sunt interesante aceste detalii, nici pentru mine nu sunt .M-au napadit totodata amintirile..si ganduri ciudate se abateau asupra mea! Astazi stiam ca trebuie sa-ti fac o supriza asa cum promisesem ieri, ma simt ciudat, mai ciudat de atata nu m-am simit niciodata, un deja-vu puternic! Parca am mai trait o data ceea ce traiesc acum, de cand vorbesc cu tine! E foarte placut sa pot sa-ti vorbesc deschis, mi-as dori sa pot sa-ti spun orice dar ceva ma tine pe loc! Am incercat sa ma gandesc toata ziua la aceste ganduri ce ma nelinistesc, desi par foarte calma, ma simt agitata de ceva.Agitatia mea capata acum o forma de neliniste.TU esti nelinistea mea! Gasesc in tine refugiu si mi-e teama sa nu te plictisesc cu asta, cu problemele mele, cu nevoia mea de cunoastere.Dragule poti sa intelegi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu