4 iulie 2010

Ezitare


Te`ai intrebat vreodata daca regreti ceva? Toata lumea cred ca regreta anumite lucruri....Dar poate nu are curajul sa spuna ce regreta..M-am gandit ca as putea incepe eu cu cateva lucruri pe care le regret
  1. Regret ca nu am fost alaturi de unii prieteni cand trebuia.
  2. Regret ca nu mi-am ascultat parintii atunci cand era necesar.
  3. Regret ca nu am ascultat unele persoane si am continuat sa cred ca se merita sa lupt pentru anumite teluri.
  4. Regret ca mi-am facut prietenii sa sufere.
  5. Regret ca am fost nevoita sa mint pentru a ajuta pe cineva.
  6. Regret ca am avut increre in persoanele care m-au dezamagit.
  7. Regret ca inca am incredere in acele persoane.
  8. Regret ca mi-am pierdut copilaria iubind,suferind si plictisindu-ma.
  9. Regret ca nu am prieteni adevarati.
  10. Regret ca nu stiu sa fiu indiferenta.
  11. Regret ca ma implic in toate chestiile ce nu ma privesc.
  12. Regret ca sunt "mama ranitilor" cum ma alinta my BFF .
  13. Regret ca nu pot ura pe cineva.
  14. Regret ca vorbeste cateodata gura fara mine.
  15. Regret ca ma consum si sunt foarte directa cu unele persoane
  16. Regret ca simt acum nevoie de afectiune si prieteni.

Un comentariu:

  1. regrete avem cu totii la un anumit moment insa ce trebui sa fim constienti este faptul ca nu suntem singuri...
    si da este al dracului de greu unori insa daca incercam sa traim asa cum putem si stim mai bine dar mai ales daca icnercam sa nu mai cautam atatea raspunsuri la fel si fel de intrebari si astfel sa ne complicam singuri existenta!
    capul sus! ;)

    RăspundețiȘtergere